2011. március 27., vasárnap

Az én könyvespolcom

Helló mindenki!

   Amikor a Nemde-bárban az eddigi utolsó bejegyzésemet tettem a könyvtár látogatásról, rájöttem, hogy kell készítenem egy másik blogot, mert ott nem fog elférni a kedvenc könyveimről írt bejegyzések tömkelege, és nem is igazán passzol egy füstös, félhomályos virtuális kocsmához a kultúra iránti olthatatlan szomj! Oda más típusú szomjúság való! Ezért hoztam létre ezt a másik blogot, hogy legyen egy megfelelő hely, ahol megoszthatom veletek a gondolataimat az általam alapműveknek tartott művekről, amelyeknek szerintem ott van a helye a könyvespolcokon!  Megállok a polc előtt, leemelek egy-egy kötetet, belelapozgatok, és megpróbálok pár mondatban kedvet ébreszteni ezekhez az igazán jó olvasmányokhoz, melyek számomra, az életemre nézve meghatározóak voltak. Ez tehát az én könyvespolcom, erről szól a történet! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése